close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניסיתם ללמוד תניא והסתבכתם?

מערכת שורשיח כסליו, תשעד21/11/2013

לכבוד יט כסלו- ספר חדש, קטן הכמות ושימושי- קיצור התניא

תגיות:
עטיפת הספר קיצור התניא

ניסיתם ללמוד פעם את ספר התניא והסתבכתם? ככל הנראה אתם לא לבד... ספר התניא טומן בחובו סודות עצומים, ידע בלתי נדלה שיכול לעשות מהפך בחיים, ואכן עשה מהפך בחייהם של רבים וטובים שהלימוד בספר הקנה להם כלים חדשים לגמרי בעבודת השם.

אבל לא רק בעבודת השם, ספר התניא נותן לנו כלים גם בחיי היום יום, מדהים כל פעם מחדש לגלות איך 'חידושים' רבים של הפסיכולוגיה המודרנית נמצאים כבר בספרים שלנו, רק צריך לפתוח.

הבעיה בה נתקלים הרבה פעמים היא הקושי להבין את המושגים הגבוהים ולקשר אותם לחיים שלנו מצד אחד, והקושי לעקוב אחרי מהלך העניינים והבנת הפשט מצד

עטיפת הספר קיצור התניא
שני.

נדב כהן, חסיד חב"ד מצפת, החליט לעשות מעשה, ובשנתיים האחרונות הוציא שני ספרים המשמים ככלי עזר מעולה להבנת התניא. הספר הראשון 'מודעות יהודית – רעיונות מרכזיים בספר התניא בשפה בהירה' יצא לפני כשנתיים והפך במהרה לרב מכר, בספר תמצאו את הרעיונות שמביא אדמו"ר הזקן בעל התניא בשפה בת זמננו, עם קשר ישיר לחיים שלנו.

בשבוע שעבר יצא ספר נוסף (מהדורת כיס) – קיצור התניא. כאן הדגש הוא על הבנת מהלך העניינים בספר התניא, כאשר לכל פרק מוקצב דף אחד, המאפשר קריאה רציפה ומהירה של כל הספר. תוך כדי משולבים בספר טבלאות וסיכומים להבנת רצף העניינים השונים בספר.

להזמנת הספר ניתן ליצור קשר עם מרכז 'חיש' 039600770

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה